هتلهای سه ستاره در دبی
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره در دبی

 

هتل لردز دبی يكي از بهترين هتل هاي سه ستاره منطقه ديره دبي مي باشد که كاركنان هتل لردز با مهرباني و احترام فراوان آماده خدمتگزاري به مهمانان خود هستند. از ويژگي هاي منحصر به فرد اين هتل 3 ستاره با 117 اتاق داشتن يك فروشگاه و یک صرافي براي راحتي و رفاه مسافران تور دبی مي باشد.از امکانات ورزشي هتل لردز مي توان به سالن بدنسازي , سالن بيليارد , استخر روباز , رستوران , بار , بوفه صبحانه و... اشاره كرد. علاوه بر اين غذاهاي رستوران اين هتل بسيار لذيذ و خوشمزه است و مسافران تور دبی اردیبهشت 95 با اقامت در اين هتل 3 ستاره مي توانند طعم غذاهاي لذيذ را بچشند. از ديگر امكانات هتل لردز داشتن اتاق بازي براي كودكان مي باشد كه آسايش را براي خانواده ها فراهم آورده است.

 

 

 

 

هتل پالم دبی Dubai Palm Hotel از جمله هتل های سه ستاره مدرن دبی می باشد که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی واقع شده است. موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز، اتاقهای دلباز که به تازگی مرمت شده اند و از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردارند , رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب باعث شده که هتل پالم دبی به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره دبی در تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 تبدیل شود .یکی از نکات مهم دیگر در ارتباط با هتل پالم دبی این است که اکثرا هموطنان ایرانی در آن اقامت داشته که باعث شده محیط هتل دوستانه تر شود.هزینه اقامت در این اتاق های زیبا بسیار مناسب بوده و پذیرای میهمانانی در تور دبی با هر توان مالی خواهد بود .

مبلمانی مدرن و راحت و فضایی دنج برای ایجاد آسایش میهمانان تور دبی تدارک دیده شده است . هر اتاق در این هتل دارای یک بالکن با چشم انداز شهر توریستی دبی بوده و دارای امکاناتی کامل از قبیل حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، یخچال ، و سیستم تهویه مطبوع در تور لحظه آخری دبی می باشد .

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره در دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: